︻╦̵̵͇̿̿̿̿ firstlove075╤───
︻╦̵̵͇̿̿̿̿ firstlove075╤───

︻╦̵̵͇̿̿̿̿ firstlove075╤───
درباره وبلاگ

موضوعات

آخرين نوشته ها

نويسندگان

پيوند ها

آرشيو مطالب

پيوندهاي روزانه

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

نازترین عکسهای ایرانی


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 455
بازدید کل : 18338
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 132
تعداد آنلاین : 1




من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو…

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم...

بلد نیستم حرف دلم را نگویم...

حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت...

بلد نیستم نخندم وقتی باتوم...

حتی اخم کنم وقتی ناراحتم...

من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو…!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


شنبه 18 آبان 1392برچسب:جدیدترین و احساسی ترین جملات عاشقانه 92, توسط ✘♥ღℒ♡⋎ℯ♥✘